ANUNCIO DE ADXUDICACIÓN
Por Decreto da Alcaldía, de data 29 de xuño de 2021, adxudicouse o contrato menor das obras de “EXECUCIÓN DE ROTONDA ENTRE A RÚA POMBAL E A AVDA. DE A CORUÑA”, á empresa “NAROM, S.L.”, que executará as obras polo prezo e mellora seguintes:
Orzamento licitación |
Orzamento adxudicación |
|
Prezo estimado do contrato |
32.263,68 € |
32.018,47 € |
21% IVE |
6.775,37 € |
6.723,88 € |
Prezo |
39.039,05 € |
38.742,35 € |
Baixa |
296,70 € |
|
Aplicación orzamentaria: |
2021.1533.60920 |
MELLORA OFERTADA A EXECUTAR POLA ADXUDICATARIA: |
|||
Descrición |
Uds. |
Prezo unitario |
Total |
Execución de paso de peóns elevado entre a futura rotonda e a Avda. De A Coruña, coas mesmas condicións que as correspondentes partidas indicadas no Proxecto, para o mesmo paso entre a rotonda e o espazo deportivo de O Pombal, incluíndo ademais a ampliación da pintura e os sinais verticais correspondentes. |
1 |
5.002,00 |
5.002,00 |
As obras están subvencionadas ao 100% pola Excma. Deputación Provincial, con cargo ao Plan de Obras e Servizos (Plan Concellos 2020).
O que se fai público en cumprimento do disposto no artigo 8.1 a) da Lei 19/2013, de 9 de novembro de transparencia, acceso a información pública e bo goberno dos Concellos e co disposto na Base décimo oitava das Reguladoras do Plan Concellos 2020.
En Cambados, 30 de xuño de 2021. A Alcaldesa, Fátima Abal Roma.